تنظیم خواب – چگونه خواب خود را تنظیم کنیم؟

۵
(۱)

کلینیک تنظیم خواب

خواب یکی از اصلی ترین نیازهای هر انسان برای تجدید قوا است که کیفیت مناسب آن تاثیر بسیار مثبتی بر شرایط روحی و جسمانی قرد دارد. تنش‌های روزانه و مشغولیت‌های ذهنی یکی از اصلی ترین دلایل برهم ریختگی خواب هستند که درمان این بهم ریتخگی نیازمند دریافت خدمات در کلینیک تنظیم خواب می باشد.

در گذشته، مراجعه به مرکز تنظیم خواب، خارج از انتظار بوده اما امروزه با بالا رفتن سطح آگاهی و اطلاعات پزشکی در میان مردم، همگان به این باور رسیده اند که داشتن خواب استاندارد، چه نقشی در سلامت آنها ایفا می‌کند و اگر شما نیز از اختلال خواب رنج می برید، باید بدانید که مشاوره با یک متخصص درمان اختلالات خواب در کلینیک تنظیم خواب، کمک بسیاری به شما می کند. مشاوره در خصوص اختلالات خواب با یک متخصص به شما کمک می کند تا دلیل اختلالات خواب خود شناخته و به کمک مشاور راه حل مناسبی برای درمان انتخاب کنید. درمان اختلال خواب از خدمات ارائه شده در کلینیک تنظیم خواب طلوعی دوباره می باشد.

کلینیک تنظیم خواب

عوارض اختلال خواب

اختلال خواب عوارض متعددی برای بیمار به همراه دارد که تحریک پذیری عاطفی یکی از اصلی ترین آنها می باشد.
همچنین اثر حوادث و اتفاقات تلخ در طول روزمره با کمبود خواب تشدید شده و در بسیاری از مواقع باعث استرس می‌شود، از دیگر پیامدهای منفی اختلال خواب باید به عدم توانایی در یادگیری اشاره کنیم که بسیاری از مبتلایان، این مورد را حتماً در شب‌های امتحان تجربه کرده اند.

اختلال خواب اثرات مستقیمی بر حافظه کوتاه مدت که یکی از ارکان مهم سیستم یادگیری است دارد. مشاورین کلینیک تنظیم خواب طلوعی دوباره با بررسی دقیق چرایی نابسامانی‌ ها و اختلال خواب شما، بهترین راه کار را برای درمان شما انتخاب می کنند. درمان قطعی بی خوابی تنها به کمک جلسات مشاوره با متخصصین خواب و یا فوق تخصص اختلالات خواب امکان در مرکز درمانی امکان پذیر است که در کلینیک ترک اعتیاد و روانپزشکی طلوعی دوباره تمامی مراحل درمان تحت نظر مجرب ترین مشاورین انجام می گیرد. جلسات مشاوره ای با درمانگران کلینیک طلوع دوباره باعث می شود تا نقاط نقص پذیر بدن خود را در زمان استراحت بشناسید و با طی مراحل درمانی یک خواب سالم و انرژی بخش برای خود پدید آورید.

تنظیم ساعت خواب

کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره به عنوان یک مرکز معتبر در زمینه بهبود کیفیت زندگی و سلامت روانی افراد، به یکی از جنبه‌های مهم تنظیم ساعت خواب پرداخته و خدماتی جامع را در این زمینه ارائه می‌دهد. از آنجایی که ساعت خواب می‌تواند تأثیر مهمی بر روی عملکرد روزانه و روحی افراد داشته باشد، این مرکز تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از تخصص و تجربه خود، افراد را در تنظیم الگوی خواب بهینه یاری نماید. این خدمات شامل مشاوره‌های تخصصی، راهکارهای کاهش استرس و اضطراب، آموزش‌های مفید و توصیه‌های بهبود عادات خواب می‌شود.

به این ترتیب، کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره تلاش می‌کند تا به افراد کمک کند تا با داشتن یک ساعت خواب بهتر، به طور کلی به بهبود کیفیت زندگی‌شان بپردازند.

بیماری های قابل درمان در کلینیک تنظیم خواب

طیف گسترده ای از بیماری ها و اختلالات خواب با کمک این روش درمانی قابل درمان هستند که در ادامه به معرفی برخی از مهمترین آنها می پردازیم:

آپنه خواب یا وقفه تنفسی در حین خواب

این مورد ببشتر در افراد دارای اضافه وزن و در سنین بالای پنجاه سال اتفاق می‌افتد اما باید توجه داشته باشید که پر خوابی، می‌تواند از دلیل بروز آپنه خواب باشد

سندروم پای بی قرار

سندروم پای بی قرار از متداول ترین اختلالات خواب است که می تواند سلامت خواب شما را تحت تاثیر قرار دهد

کلینیک ترک اعتیاد

موارد ذکر شده بخشی از بی نظمی‌های خواب هستند که خوشبختانه تمام آنها در کلینیک تنظیم خواب طلوعی دوباره، قابل درمان هستند.

درمان اختلال خواب در کلینیک خواب طلوعی دوباره، با انجام یک تست پلی سومنوگرافی و انجام مشاوره با متخصصین درمان اختلال خواب و در صورت نیاز مصرف داروهای روانپزشکی، کیفیت خواب خود را بهبود ببخشید. کلینیک ترک اعتیاد طلوعی دوباره علاوه بر ارائه خدماتی همچون ترک الکل، ترک متادون، ترک تریاک و سایر مواد اعتیادآور، ارائه دهنده خدمات درمان اختلالات خواب نیز می باشد.
توجه داشته باشید که درمان اختلال خواب در بزرگسالان و کودکان کاملاً متمایز است چرا که دارای نشانه‌های گوناگون و متفاوت می‌باشد. از آثار مهم درمان اختلال خواب در کلینیک تنظیم خواب می‌توانیم به افزایش نیروی تمرکز، کاهش و ترک قرص ضد اضطراب، ترک قرص خواب و تقویت قدرت حافظه اشاره کنیم.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رای شما ثبت شود

میانگین آرا ۵ / ۵٫ شمارش آرا: ۱

رایی یافت نشد. اولین نفری باشید که رای میدهید.